ХАРИС ЏИНОВИЋ ОСВОЈИО ГОСТЕ И ГРАД

APATIN DRUŠTVO SOMBOR SRBIJA VESTI

Потпуно очекивано, трећи дан 57. Апатинских рибарских вечери донео је најбогатију понуду и највише гостију у наш град. Велике заслуге за то припале су легенди народне музике, певачу, композиртору и текстописцу Харису Џиновићу.

Харис Џиновић је на музичкој сцени од 1981. године и изградио је успешну каријеру. Налази се у самом врху извођача фолк и поп музике. Препознатљивим гласом, текстовима, музиком и појавом, као и личним стилом, Џиновић је освојио публику. Посетиоци Апатинских рибарских вечери уверили су се да ова музичка звезда уме да направи добру атмосферу и концерт за памћење.

Простор апатинског Трга био је премали да прими све његове фанове. Раме уз раме са обожавоцима били су и они који, како кажу, не слушају народњаке, али се Харисов концерт не пропушта. Поново нам је град био закрчен аутомобилима. Изгледа да је то последњих година постао знак Апатинских рибарских вечери, колапс у граду због наступа највећих звезда српске народне музичке сцене. Стигли су гости из околних места и региона, жељни да уживају у изврсном паприкашу и прилици да Хариса виде уживо.

– Чувене Апатинске вечери су сјајне и са њих још из 2008. године носим најлепше утиске које сам икад имао на оваквим манифестацијама. Јако ми је драго што сам поново овде. Јео сам и чувени апатински рибљи паприкаш и то не једном. За публику сам одабрао углавном моје песме, мада је увек изненадим и по неком од других певача. Како је било најбоље знају они који су били на концерту, рекао је Харис Џиновић.

Много је људи вечерас прешло  више стотина километара да би посетили Апатин и нашу најчувенију манифестацију, као и да би уживали у концерту Хариса Џиновића. Нису отишли разочарани.

СРЂАН МАЛЕШ – НАЈПЕЦАРОШ ЗА 2021. ГОДИНУ

Трећи дан 57. Апатинских рибарских вечери обележила је изузетна гужва у граду у коме је одједном врвело као у кошници. Неколико хиљада посетилаца шетало је улицама и уживало у понуди. Организатори су се потрудили да субота буде ударни дан са највише дешавања.

Проглашен је најпецарош за 2021. годину. Ову титулу добио је Срђан Малеш уловом штуке дуге један метар и тешке 9,100 кг.

– Ово признање ми као пецарошу много значи. Било је тешко извући штуку јер сам тада код себе имао опрему за смуђа у којој није било куке за сајлу. Пецање сам заволео уз оца. Водио ме је на пецање, па од када сам се родио, и одмах учланио у „Буцов“ где сам и данас, рекао је Малеш.

Такмичење у пецању за „Златну рибицу“ ове године је одржано на каналу ДТД. Златну рибицу добио је Роберт Киш Карољ из екипе „Језеро“ Бачка Топола, сребрну Милан Ћопић из екипе „Буцов“ Апатин, а бронзану Павел Чепеља из екипе „Караш“ Бачки Петровац.

У изузетно јакој конкуренцији за „Златни котић“ најбољи рибљи паприкаш скувао је Бојан Томашевић. Апатин је и ове године оправдао незваничну титулу града где се кува најбољи рибљи паприкаш великим бројем учесника такмичења као и тиме што су сва три награђена такмичара из апатинске општине.

Одржан је сусрет колекционара филателиста, а на бини су се у вечерњим часовима представили чланови Плесног студиjа „Ронда“ из Сомбора.

ЗОРАНА И НЕМАЊА

Својим наступом публику су одушевили популарна певачица Зорана Павић, Немања Гузијан и Балкан соул бенд.

– Моји добри другари су Радован Влаховић и Балкан соул бенд са којим имам дугогодишњу одличну сарадњу и Немања Гузијан с којим сам вечерас наступала. Они су овде домаћини. Заједно са публиком смо се радовали вечерашњем концерту јер смо га сви дуго чекали и ужелели смо се певања. И приватно долазим у Апатин и знам да Рибарске вечери имају дугу традицију па је задовољство бити део тога. Са публиком смо разменили дивну енергију. Ово је дивна екипа, људи које много волим, са момцима који раде озвучење и осветљење дуго сарађујемо, тако да није ни могли бити другачије него одлично, позитивно и пуног срца, рекла је Зорана Павић која је Апатинцима послала велики поздрав уз жеље да Апатинске рибарске вечери још дуго трају.

– Када смо договарали наступ одлучили смо да започнем етно песмама, затим да Зорана преузме својим хитовима и новим песмама, а онда смо заједно прешли на неколико војвођанских које публика воли и зна. Атмосфера је била супер, рекао је Немања Гузијан. Он је додао да су се Зорана и он упознали пре две године, али се у последње време много више друже, заједно наступају и остварили су добру сарадњу. Немања наставља рад на својим песмама па ће публика ускоро моћи чути и нешто ново.

ПРОГРАМ НЕДЕЉА:

Последњег дана (недеља) 57. Апатинских рибарских вечери у 18.00 часова испред просторија Шаховског клуба „Вулкан Протектор“ биће одржан брзопотезни шаховски турнир.

На бини на Тргу програм почиње у 19.00 часова дечијом представом, од 20.00 часова наступиће група „Дунавски бисери“. Програм се завршава наступом групе „Банда дрвена“ од 22.00 часа.

У недељу ће се од 20.00 часова одржати и „Апатинска ноћ“, ревијално кување апатинског рибљег паприкаша.

Због велике заинтересованости за вожњу бродићем Апатинка отворен је још један полазак. Тако ће сутра прва вожња бити у 11 часова по цени од 300 рсд, а од 17.30 по цени од 350 рсд по особи.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *